niedziela, 13 kwietnia 2014

O sobie...

Vedic art pojawił  się w moim życiu w momencie , w którym poszukiwałam metody pozwalającej łączyć malarstwo z rozwojem osobistym. Czyli połączyć dwie moje największe pasje , którymi interesowałam się od zawsze.  Metody która ,przy pomocy farb i pędzla pozwoli dotrzeć do własnego  wnętrza , poznać swoje słabe i mocne strony i zadecydować jak chcę żyć ? Kolorowo ,twórczo z pasją czy szaro , ponuro , nie znając  sensu swojego istnienia. Uczestnicząc w pierwszych warsztatach wiedziałam, że moja przygoda z Vedic Art. będzie miała dalszy ciąg .

Z wykształcenia jestem pedagogiem .Skończyłam także dwuletnią szkołę plastyczną o specjalizacji projektowanie graficzne – grafika komputerowa.  Rozwojem osobistym i duchowym zajmuję  się od ponad dwudziestu lat . Poszukuję i praktykuję różne metody pozwalające człowiekowi zmienić swoje życie i odzyskać swój pełen potencjał.   Bardzo bliska jest mi filozofia huny oraz metoda ho’oponopono. Jestem nauczycielem ekstra kompetencyjny Vedic Art. posiadam uprawnienia do prowadzenia warsztatów I i II stopnia oraz kursu 6 Vedangas.
Swoją przygodę z malowaniem intuicyjnym zaczęłam w 2012r. Uczyłam się na warsztatach u Ariany Karimy, Ady Stolarczyk i Jacka Poteralskiego.
Na wyspie Oland w Szwecji uczestniczyłam w warsztatach syna Curta, Johanesa Kallmanna, oraz Pauliny Mazurek i Annkariny Green.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz